Monday, 4 June 2012

assalamualaikum . lame kan tak bukak mender niyh . wadoyh-2 ! homeworknya banyak om , tante , kakekk , kakak-2 , adek , cu . folionya ada 3 , m3 nya ada jugak . itu -2 geonya juga belum disentuh , wadoyh ! maseh suci gituu . btw , cuti-2 niyh ayah tyka buzy keje pulak . alahaii , x dapat pegi jejalan sangat . setakan dekat-2 je pun . haish ! BTW , cuti-2 niyh tyka dapat pulak pegi jejalan kt BRASTAGI N MEDAN kat laa , laa , kat INDON . ngek-2 ngok-2 . last time jugak nan member-2 la kan ? pasniyh x jumper dah punyer . sob . sob . sob . going to miss them . omo ! ade aa skit gambar comey-2 ^^ .

# ala , dah x bole jmper MIA dah , nak je tumbok dy .  ^^ \/ !


 
# alahai , comey kan pic tu ? tyka nan qie , btw . suke GILA la kat pic niyh !
   taksiapnikan ? yang ni kat penangkot .



# niyh , tak silap kat toilet kt airport indon tu . op , kamar kecil ! , hek = PP .

# aloo , comey la pic kt bwah niyh . iman , diyana dengan haifaa . buat muke omel je diyana niyh ! haish !
  omell laa , wek korang .





# aha , niyh pulak maciik adlina . adoyaii , comey kan ??


# kat bawah niyh salwa abdul rahman dengan ameer zulkifli a.k.a mamat gedik . hehe .
btw , budak niyh skunk dah tinggi . jeles la !!



 # qie pulak buad muke comey . wadoyh ! comey kot .


# kayy , minah kat bawah niyh comey kan ? :3 , wadoyh ! perasan je .





 # haha , muke comey-2 niyh ^^ , going-to-miss korang  <3




# iman-2 , comey la ^^ . maciik kuning + hitam  . hehe ^^ .


                                               # kayy . dah CILOK cam dslr anis , kite testing-2 la , hehe
                                                             sengal la tyka ni ^^ , wekk !



# ha , omel la pulak niyh . btw , qie buat muke comey . tergode someone . wekk . apesal dengan ATIKAH MALEK tu , GILAK ke ape ? wekk  .



 
# niyh minah 3 orang ni . haifaa . iman dengan diyana . diorang niyh kat smp brastagi . jmper GRACE kat sini , perg comey je . mate bulat warne COKELAT , tergode azim .



 # gule-2 kapas warne putih . haha , sedap kot . nak try ? aaaaa . hmm , amcam ? sedap ?


  # over sudaa , wekk . ape hal la dengan si ATIKAH MALEK tu . GILAK !



 # maciik niyh comey kot . kita panggil dy maciik anak patong . comey kan ??



 # haiyaa , kat malaysia banyak PILOT kacak-2 kan ? kat indon sane jumper pilot . haish ! tue-2 je . takut la pulak diorng nyorok pilot yang hensom+ macho + kacak +ohsem + perg !kat tempat laen . pilot memey banyak yg kacak kan ? .

>dah la tu je la kan ? bosan je . takdepapepown kan ? wekk . cuti-2 gini buang mase on9 je . ^^ <

                                     #  tengs membace . tata ! buhbye ! wekk . ^^

No comments:

Post a Comment

Copyright@Segala Yg Tercatat Di Atas Adalah Hasil Ciptaan Tyeka Yg Ori